🚚 בהזמנה מעל 249 ₪ - משלוחים חינם לכל הארץ!!! 🚚

לזהות קמגרה מזויפת: 7 סימנים לזיהוי זיוף קמגרה (מעודכן 2024)

תוכן עניינים

קמגרה היא תכשיר המשמש לטיפול בבעיות זקפה שונות אצל גברים, ואופן הפעולה שלה מתבטא בהגברת זרימת הדם לפין, מה שעוזר לייצר ולשמור על זקפה בזמן יחסי מין. 

הקמגרה זמינה בצורות שונות, כמו טבליות, ג'לי וכו', זאת במטרה לענות על צרכי קהל שונים, ומתפקדת כאלטרנטיבה פופולרית למדי לויאגרה. להשפעת הקמגרה תופיע בדרך כלל תוך 30 דקות עד שעה, והשפעותיה יכולות להימשך עד 4 שעות. 

חשוב לציין שקמגרה אינה הורמון או אפרודיזיאק, והיא לא תייצר זקפה ללא גירוי מיני. הביקוש הרב לתכשיר הוליד שלל זיופים מסוכנים, מהם יש לברוח במהירות, היות והם מזיקים ומסוכנים לבריאותנו, ואף קטלניים בחלק מהמקרים, ועליהם נדבר במאמר זה.

כשמדובר על תכשירים שאמורים לפתור בעיות פיזיולוגיות, או תרופות, כאן אנחנו בבעיה. הסיטואציה שבה מוצרים מזויפים מכילים כימיקלים מזיקים, או עלולים להתנגש עם תרופות או מחלות רקע ולהביא לכך שהנוטלים אותם מסכנים את בריאותם ואת חייהם, היא סיטואציה שחייב לשים עליה את היד ולמגר אותה ככל שניתן. לצערנו זה לא לגמרי אפשרי, אז הדבר היחיד שאפשר לעשות הוא להבין איך לזהות תכשירים מזויפים. ויש לא מעט דרכים לכך. הכנו עבורכם כאן את 7 הבולטים ביותר.

 

סיכום קצר של 7 סימנים לקמגרה מזויפת

קמגרה מזויפת כבר נמכרת בתור קמגרה מקורית, איך תזהו את הקמגרה המזויפת ותשמרו על איכות החיים שלכם, ומהם הסימנים לזיהוי הקמגרה המקורית

  1. ברקוד דיגיטלי בחלק העליון של האריזה – תכשיר קמגרה מקורית יגיע עם ברקוד דיגיטלי בחלק העליון של הקופסא, שיאפשר לכם אכן לזהות את מקוריות התכשיר. לצפייה >>

  2. ברקוד דיגיטלי בצד הקופסא – אם תחפשו בצד הקופסא של התכשיר, תגלו גם ברקוד דיגיטלי המעיד על מקוריות התכשיר. לצפייה >>

  3. סימן trade mark בתחתית צידי אריזת התכשיר – חפשו את צמד המילים TRADE MARK בצד התכשיר.

  4. פס אדום – פס אדום מוטמע לצד האריזה יעיד על תכשיר מקורי. לצפייה >>

  5. הולוגרמה – מדבקת הולוגרמה עם הכיתוב AJANTA PHARMA המופיע בכיוון לאור על גבי האריזה יעיד על מקוריות התכשיר. לצפייה >>

  6. חותמת – חותמת עם תאריך תופיע בצד האריזה הפנימית, חפשו אותה.

  7. פלסטיק קשיח – גב אריזת התכשיר יהיה מפלסטיק קשיח.
 

לעוד סימנים נוספים + דוגמאות איך נראים הזיופים ואיך לא ליפול בפח  – המשיכו במאמר

 

חשוב להכיר את התופעה

עולם הצרכנות מלא באנשים שמבקשים תכשירים שונים, ולא תמיד בודקים היטב האם אלו תכשירים מקוריים או מזוייפים. תכשירים מזוייפים לצערנו מכילים חומרים שעלולים לגרום לעגמת נפש, לבריאות לקויה ולפגוע באורח החיים באופן משמעותי. ועל כן, חשוב לדעת איך לזהות מוצרים מקוריים.

אם אתם צרכנים של מוצרי קמגרה, חשוב לדעת איך לזהות קמגרה מזוייפת על מנת שלא תזיקו לבריאותכם, ותוכלו כן לקבל את התוצאות המקסימליות והאיכותיות ביותר ממוצרי קמגרה המקוריים.

קמגרה מקורית נמכרת על ידי חנויות מקוונות באונליין ועל כן חשוב מאד לבדוק היכן אתם רוכשים, וללמוד גם לזהות את המוצרים המקוריים.

איך נולדו הזיופים לקמגרה?

כג'ל מתקדם המשמש לטיפול בעיות זקפה, שזוכה לשימוש נרחב ברחבי העולם, הפכה הקמגרה למוצר מבוקש. השכיחות הגוברת של בעיות זקפה וזמינות הקמגרה תרמו לביקוש הרב שלה. בעוד במקומות רבים בעולם הויאגרה יקרה מאוד ואינה נגישה בקלות, הקמגרה הפכה לחלופה פופולרית בשל עלותה הנמוכה וזמינות הרכישה שלה.

עם השנים, כשהלך וגדל הביקוש לקמגרה ברחבי העולם, חלה עלייה בייצור מוצרי קמגרה מזויפים. מוצרים אלו מסוכנים ביותר, ואנו קוראים לכל אחד מכם להתרחק מהם במהירות. הם מופקים לרוב ממרכיבים מזיקים שעלולים לגרום לבעיות בריאותיות חמורות, וצריכתם עלולה לפגוע קשות בבריאותכם. הם אינם כפופים לאותם תקנים להם כפופים מוצרי הקמגרה המקוריים, זאת מכיוון שהם מיוצרים באופן פיראטי ופרוץ. כתוצאה מכך, הסיכונים הקשורים לצריכה של קמגרה מזויפת גבוהים מאוד, וחשוב להיזהר בעת רכישת קמגרה באינטרנט או ממקורות אחרים, תוך בירור ובדיקה האם המוצר שאתם קונים אכן מקורי, בריא ובטוח לשימוש.

מכירת קמגרה מזוייפת ברשת – פעולה נפוצה

לצערנו, לא מעט מוצרים מזויפים רצים ברשת ומתחזים למוצרי קמגרה. קמגרה הוא סימן מסחרי. ואם חברה זו או אחרת מחליטה לקחת את המוצר ולהפוך אותו לשלה, זוהי הפרה של חוקי הקניין הרוחני ולמעשה, עבירה על החוק.

הדרך הטובה ביותר שלא ליפול אל מוצרים מזויפים היא לרכוש את המוצר במקומות הראויים למכור את המוצר המקורי, לא להתפתות לרכישה של מוצרים דומים.

קמגרה פותחה על ידי חברת Ajanta Pharma ההודית ומשווקת בארץ על ידי חברת קמגרה. על מנת שבאמת תדעו שאתם רוכשים את המוצר המקורי, פשוט הזמינו מהיבואן והמשווק הרשמי של קמגרה בישראל.

קמגרה מגיעה כמוצר ג'ל באריזות של 7 יחידות, מוצר פילדנה באריזות של 10 יחידות או קמגרה פולו באריזות של 8 יחידות. למוצרים להם יש שמות אחרים יש חברות המתחזות לקמגרה ומשווקות מוצר מזויף. וחשוב לשים לב לכך.

המשווק הרשמי גם יפרסם מחירון, כך תהיו בטוחים שאתם רוכשים את המוצר הרשמי מהמשווק.

מה הם הסיכונים הכרוכים בצריכת קמגרה מזויפת?

אחד מהסיכונים העיקריים והבולטים הקשורים לקמגרה מזויפת נוגע לנוכחותם של מרכיבים מזיקים בכל אותם זיופים. קמגרה מזויפת עשויה להכיל חומרים מסוכנים, כמו מתכות רעילות, כימיקלים וחיידקים, שעלולים לגרום לבעיות בריאותיות חמורות, שיכולים (לא עלינו) להציב אתכם בסכנת חיים ממשית.

 

חומרים אלו עשויים לגרום לתופעות לוואי הנעות בין קלות לחמורות, אך במהרה הם עלולים להפוך למסכני חיים במקרים מסוימים. על כן, יש לברוח מהם כמו מאש.

 

בנוסף, קמגרה מזויפת מיוצרת בתת תנאים, שכלל אינם עומדים בתקנות הייצור המחמירות של הקמגרה המקורית, מה שהופך את המוצר המזויף ללא אמין ומסוכן מאוד. חשוב מאוד להבין שהקמגרה שאתם רוכשים אינה מזויפת, בטוחה ויעילה. אצלנו בBUY קמגרה תוכלו להיות בטוחים באיכות ובאמינות המוצר!

 

אלו הם הסימנים המרכזיים לזיהוי קמגרה מקורית לעומת מזויפת

ממש כמעט כמו כל זיוף אחר בשוק, החל מבגדים ועד מוצרי מזון, הקמגרה המזויפת נמכרת באופן תמים למדי כקמגרה מקורית, ומשווקת באופן רגיל, כתרופה רגילה. אך איך ניתן לזהות קמגרה מזויפת? קבלו את הסימנים הבולטים:

1. חפשו ברקוד דיגיטלי שמוטבע בחלק העליון של אריזת המוצר

קמגרה מקורית תגיע יחד עם ברקוד דיגיטלי, שיוטבע בחלק העליון של קופסת המוצר. כך תוכלו לזהות במהירות שמדובר בקמגרה מקורית.

ברקוד באריזת קמגרה מקורית 

 2. ברקוד דיגיטלי שמוטבע בצד אריזת המוצר

 ברקוד נוסף שיש לחפש ממוקם בצד האריזה, ומעיד גם הוא על כך שמדובר בקמגרה מקורית:

ברקוד בצד אריזת קמגרה

 

3. סימן "Trade Mark" שממוקם בתחתית צידי אריזת המוצר

פשוט חפשו אחר צמד המילים Trade Mark בצד אריזת התכשיר.

4. הבדלים בכיתוב על גב האריזה

שימו לב כי בקמגרה מקורית הכיתוב הוא ברור ובצע כהה יותר לעומת הזיוף בו ניתן לראות טיפה מטושטש:
הבדל בכיתוב בין זיוף למקורי

5. פס אדום

במידה ופס אדום מוטמע לצד אריזת המוצר, תוכלו להבין שמדובר בקמגרה מקורית.

6. מדבקת הולוגרמה עם הכיתוב AJANTA PHARMA

מדבקת הולוגרמה שתופיע על גבי האריזה, עם הכיתוב הספציפי של "AJANTA PHARMA" תעיד על כך שמדובר במוצר מקורי.

אריזה מזויפת לצד אריזה מקורית

7. חותמת ספציפית

חפשו אחר חותמת בה רשום התאריך, שתופיע בצידה של האריזה הפנימית.

8. לוגו תלת מימדי באריזה המקורית

ניתן לראות לוגו בולט באריזה המקורית לעומת הזיוף:
הבדל בלוגו בין קמגרה מזויפת למקורית

9. פלסטיק קשיח

גב אריזת מוצר מקורי יהיה עשוי מפלסטיק קשיח.

10. הבדלים בין אריזת הג'ל עצמה

ניתן לזהות גם הבדלים בין אריזת הג'ל – גם מקדימה גם מאחורה:

 

הכירו את מפעל Ajanta Pharma, היצרן הרשמי של הקמגרה

Ajanta Pharma היא חברה בינלאומית שנוסדה בשנת 1973 ונמצאת בהודו. החברה עוסקת בשיווק, ייצור ופיתוח של תכשירים. לחברה פעילות עסקית בארה"ב, ישראל, דרום מזרח אסיה, מערב אסיה ועוד 30 מדינות באפריקה.

לחברה יש מעל 1,400 מוצרים הרשומים במדינות השונות ועוד מוצרים הנמצאים בתהליכי אישור. מדובר בחברה גנרית ממותגת המתמקדת בטיפולים מיוחדים, פתרון בעיות ספציפיות ונמצאת בתהליך צמיחה משמעותית בשנים האחרונות.

החברה מאפשרת מגוון רחב של מוצרים לטיפולים בתחום שפיכה מוקדמת, אין אונות, ובנוסף לכך גם מערכת העיכול, מערכות הם והלב, גניקולוגיה ואף טיפול בכאבים.

מפעל ajenta phrrama

בהתחלה, ייצר מפעל אג'נטה פארמה את הקמגרה כחלופה נוחה לתרופות ממותגות יקרות כמו ויאגרה, במטרה להגיע לקהל כמה שיותר רחב. והקמגרה שמייצר המפעל, ממש כמו הויאגרה, הפכה ללהיט. הנוסחה שמיועדת לטיפול בבעיות זקפה, קנתה לעצמה שם ונעשתה לפופולרית מאוד ברחבי העולם, עקב זמינותה הגבוהה ומחירה הנוח. התרופה, שיוצרה לראשונה עבור השוק ההודי, הפכה במהרה ללהיט ברחבי העולם, והגיעה כעבור זמן מה לשווקים נוספים, ביניהם גם השוק הישראלי.

כבר מימיו הראשונים, מתמודד מפעל אג'נטה פארמה עם אתגרים רבים, עליהם מנסה החברה לתת מענה נרחב ככל הניתן. ולמרות התאגרים הרבים, שכרוכים ברצון התמידי לשווק מוצרים באיכות הטובה ביותר ובמחיר הזול ביותר, הפך המפעל לשחקן משמעותי בשוק התרופות הבינלאומי, עם המוני צרכנים שרוכשים את תרופות החברה השונות, וביניהן הקמגרה. כיום, החברה ממשיכה לצמוח ולהתרחב, וביססה לעצמה מוניטין משמעותי בכל הנוגע לייצור תרופות בסטנדרט הגבוה ביותר.

אג'נטה פארמה השקיעה רבות במחקר ופיתוח, ויש לה מחויבות עמוקה לייצור תרופות בטוחות ויעילות, שזמינות לשימוש ברחבי העולם. עם הניסיון הרב והמומחיות שלה בתעשיית התרופות, החברה נמצאת בעמדת מפתח בכל הנוגע לפיתוח שוק התרופות.

Ajanta Pharma – אודות

APL היא חברה בינלאומית שנוסדה בשנת 1973 ונמצאת בהודו. החברה עוסקת בשיווק, ייצור ופיתוח של תכשירים. לחברה פעילות עסקית בארה"ב, ישראל, דרום מזרח אסיה, מערב אסיה ועוד 30 מדינות באפריקה.

החברה הפכה מוכרת בישראל בעיקר בשל מוצרי קמגרה האיכותיים המביאים פתרון אידיאלי לבעיות שפיכה מוקדמת ואין אונות. ומביאה עמה בשורות ותובנות חדשניות בתחום.

על איכות חיים לא מתפשרים – קמגרה מקורית רוכשים בביטחון מאתרים בטוחים

כולנו יודעים שאם חיי המין שלנו הם לא איכותיים, זה משפיע גם על היומיום. כשחיי המין לא טובים אנחנו מתוחים יותר. לחוצים יותר. פחות נחמדים לסביבה, מרגישים ביטחון עצמי פחות טוב וגבוה. ובכלל, הכל לא נעים, לא כיפי ולא משוחרר.

לעומת אנשים שחווים איכות חיי מין גבוהה, מגוונת ומספקת. להם הכל פשוט יותר טוב, חלק וקל יותר. הם נטולי מתחים, מתקשרים טוב יותר עם סביבם והביטחון העצמי שלהם טוב יותר, ובצדק. כשיש חיי מין מגוונים ומספקים, זהו בוסט אמיתי לאגו, לביטחון העצמי ולתחושה העצמית הטובה, יחד עם אהבה עצמית טובה.

אל תתפשרו על איכות החיים שלכם, הזמינו כבר עכשיו קמגרה מקורית ותוך שלוש שעות תוכלו לשפר לעצמכם את החיים, בדיסקרטיות.

רכישת קמגרה מקורית מאתר BUY KAMAGRA מתבצעת בדיסקרטיות ובביטחון מלא בלחיצה על הזמנה דיסקרטית או בלחיצה על כפתור הוואטסאפ.

ההזמנה לא חושפת אתכם בפני אף אדם, היא דיסקרטית, ושלוש שעות מרגע ביצוע ההזמנה התכשיר כבר יחכה לכם בפתח הדלת. כאשר הוא ארוז באופן דיסקרטי וללא ידיעת שום אדם מה יש בתוך האריזה.

צפו ברישיונות Ajanta Pharma 2023

הזמנה מהירה:

יעיניין אותך גם:

דילוג לתוכן