🚚 בהזמנה מעל 249 ₪ - משלוחים חינם לכל הארץ!!! 🚚

אחת ולתמיד: האם קמגרה כשר לפסח?

עם בוא חג הפסח, שמאופיין בלא מעט מסורת ומצוות, מתעוררות באופן טבעי שאלות בנוגע להתאמה של מאכלים ובעיקר תכשירים ותרופות כמו קמגרה לתקופה זו. בעת ההכנה לחג עלולות לצוץ לא מעט חששות לגבי השימוש בקמגרה בזמן הפסח, שכן מועד זה מחייב אותנו לעמוד בחוקי כשרות ספציפיים. ובשביל לעשות סדר באחד התחומים היותר חשובים מבחינתנו, חברנו עבורכם את המאמר הבא בוא ננסה להבין האם מותר לצרוך קמגרה בזמן חג הפסח. אז קדימה, בואו נצא לדרך.

מותר להשתמש בקמגרה בפסח?

נקדים ונאמר שקמגרה הוא תכשיר כשר ובטוח, שמותר לצרוך מבחינת חוקי הכשרות. אך בדומה לתרופות אחרות שגם הן כשרות לאורך כל השנה, עלינו לציין כי לקמגרה אין אישור כשרות ספציפי לפסח. מה הכוונה? אסור לצרוך קמגרה בפסח, נכון לכתיבת שורות אלו.

מצוות החג שמחייבות אותנו להיצמד למספר הנחיות תזונתיות מחמירות, אוסרות עלינו לצרוך מזונות לא כשרים לפסח. לכן, נדרשת מאתנו הפעלת שיקול דעת מיוחדת בכל הנוגע לתכשירים הרפואיים והתרופות שאנו נוטלים. ולמרות שקמגרה נחשב לתכשיר בעל איכויות רפואיות חשובות, הוא לא מציל חיים ולכן אין להשתמש בו בפסח במידה ואתם שומרים על מצוות החג.  

מכאן נובע שכל מי שחוגג את חג הפסח ומקפיד על מצוות הכשרות עשוי להזדקק לפתרונות נוספים מתחום שיתנו מענה לבעיות המיניות בתקופה זו של השנה. ובעוד שקמגרה הוא אולי התכשיר הטוב ביותר שמסייע להתמודד עם בעיות זיקפה, יש גם לא מעט דרכים טבעיות שיסייעו לכם לשמור על האון בזמן הפסח.

ליהנות מהחג: דרכים להתמודדות עם בעיות זקפה בימי הפסח

שמירה על בריאות מינית היא היבט חשוב שחייב לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו גם בזמן הפסח, בו אסור ליטול קמגרה מבחינת כשרות. אנו חייבים למצוא פתרונות חלופיים, ואם מעניין אתכם לגלות אותם, קבלו כמה רעיונות מבית המומחים של קמגרה:

1. היו רגועים

זו אולי הדרך הטובה מכל לטיפול בבעיות זיקפה, לרבות בימי הפסח בהם צריכת קמגרה אסורה. הקפידו להפחית את המתחים ככל האפשר, נשמו עמוק ונסו להיות כמה שיותר שלווים. בנוסף, מומלץ מאוד לעסוק בפעילויות מהנות מה שיעורר את הגוף וגם יתרום לתפקוד המיני.

2. אכלו כמו שצריך

אם לקחתם הפסקה מהקמגרה אנחנו ממליצים לכם בחום לוודא שהתפריט התזונתי שלכם מספק לכם מענה עשיר ומזין. נסו לצרוך כמה שיותר ירקות ופירות טריים והמנעו ממזונות מעובדים עתירי שמן, מלח וסוכר. בנוסף, צמצמו למינימום את צריכת הקפה והאלכוהול, והפרדו מהסיגריות והסמים.

3. אל תוותרו על ספורט

פעילות גופנית סדירה על שלל גווניה כמו ריצה, שחייה ואפילו טניס משפרת את זרימת הדם, מפחיתה מתחים ומגבירה את מצב הרוח החיובי. כל אלו תורמים לתפקוד מיני בריא.

4. דברו עם הפרטנר

לקראת ימי החג והאיסור על נטילת הקמגרה, חשוב מאוד לשקף את המצב לפרטנר ולהבהיר לו את מה שעלול להתרחש. ככל שתתכוננו מראש לסיטואציה, סביר להניח שברגע האמת תוכלו לתפקד בצורה טובה יותר.

לשמור על החוויה המינית גם בזמן החג

העובדה שתכשיר קמגרה לא כשר לפסח לא אומרת שאתם חייבים לוותר את ההנאה המינית סביב מועד זה. יש לא מעט אסטרטגיות חלופיות שיסייעו לכם לבסס את הבריאות המינית בימים אלה, גם אם התרגלתם לנוחות המענגת של קמגרה. עם הרגעת הגוף, צריכת מזון איכותי, עיסוק בפעילות גופנית ותקשורת פתוחה עם הפרטנר תוכלו לשמור על חיי מין בריאים, מספקים ומענגים גם בזמן הפסח!

הזמנה מהירה:

יעיניין אותך גם:

דילוג לתוכן